ÄTA IMORGON

Frukost: Inget
Lunch: inget
Middag: Soppa (45kcal)
Kvällsmål: En avokado med skagenröra (ca160 kcal)
Övrigt: Cola zero, vatten och té. (1kcal)(1kcal)(0kcal)

Jag är tillbaka, som ni kanske har märkt har jag tagit en paus från bloggandet en paus från mina störda ätvanor.. ja jag vet själv att dom är störda. Men nu är jag på g igen och idag började min nya diet. Tyvärr vad jag tvungen att äta middag (fisklasagne) men annars har jag bara ätit ett par russin idag och druckit vatten + cola zero. Det känns bra. Och det ni ser ovan är mitt matintag imorgon. Hur mår ni allihopa? hur har ni haft det?


Kommentarer
Postat av: LiMechanique

Vet du vad. Jag tänkte precis skriva till dig och fråga vart du taget vägen, faktiskt.

Hoppas allt är bra<3

2008-12-09 @ 00:10:34
URL: http://quixotic.blogg.se/
Postat av: lis

jag undrade lite vart du tagit vägen!

jo, jag mår också sådär faktiskt. inte speciellt jättebra men inte heller dåligt. känner mig mest tom, men det kanske är så? aja.



jag har haft det sådär, medan du varit borta. överätit är ett som är säkert och nu börjar jag om. nu jävlar ska jag ner i vikt. det är ju föfan snart jul OCH nyår. då vill man inte känna sig som en flodhäst.



(förresten, jag tror du länkade fel blogg när du skrev till mig? det var nog din riktiga så jag tänkte att du kanske inte vill att jag ska godkänna den? annars måste jag säga att du är skitsöt, verkligen..)

2008-12-09 @ 06:22:39
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0