Jag behöver hjälp

Ni som brukar läsa min blogg, följ mig med bloglovin' så ni inte är inne här varje dag eftersom det har varit väldigt lite med inlägg nu på senaste vilket jag ska förklara efter den här länken.. (Följ min blogg med bloglovin)

Nu till saken, det går inte.. ingenting går. Jag gick ner 10 kg och nu står det bara stopp. Jag går inte upp i vikt för jag äter NORMALT.. men normalt går inte.. med normalt går man inte ner i vikt. Jag balanserar mellan 63-62 och det är alldeles för mycket vikt för mig som är 161 cm lång.

Jag vill bara komma under 59 kg strecket och då kan jag börja skriva i bloggen normalt igen.. då det börjar gå bra. Det är bara psykiskt jobbigt att skriva varje dag hur dåligt det har gått.. det funkar inte för mig, jag blir inte peppad av det. Men tro mig era ord värmer så mycket, och jag ska klara det.. Jag ska komma tillbaka till ytan!

Hoppas ni alla har det bra <3 Saknar er.

Kommentarer
Postat av: lis

det kommer lösa sig vännen :) kom tillbaka när du känner dig redo, ifall du gör det. jag hoppas det. du är så otroligt bra, iallafall av det jag har läst :) jag vill egentligen inte peppa, men jag tror du kan klara det - bara du vill. <3<3

2008-12-15 @ 17:16:29
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: lis

tack gullesnutt<3

2008-12-16 @ 06:21:39
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: C'

Du är bäst baby <3<3<3

2008-12-16 @ 18:28:52
Postat av: lis

jag saknar dig <3 hoppas du kommer tillbaka snart

2008-12-23 @ 20:20:31
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0