Nothing taste as good as thin feels

Frukost: Inget
Lunch: inget
Mellanmål: Två tuggor avokado med skagenröra (ca 30 kcal)
Middag: Fisklasagne (200kcal)
Övrigt: Cola zero, vatten och té. (1kcal)(1kcal)(0kcal)

Det blev lite ändringar idag (kan ju inte komma undan middagen ibland!

J klagar över att jag "äter lite" (nej du vet inte hur mkt jag äter jämfört med vissa andra) tydligen ska ha ringa min mamma om jag inte börjar äta lunch. Jag vill kunna skriva ut i bloggen vad jag äter inte äter men det verkar inte som det är möjligt nu när J vet om min blogg och han har koll.. fast jag vet inte om han brukar läsa den. Han brukar nog glömma vad den heter. Jag älskar honom men vill ändå att han inte ska bry sig om vad jag äter på något sätt.. för jag dör ju inte!

Kommentarer
Postat av: lis

jag tycker det är fint att han bryr sig. även fast det är kanske inte det du vill just nu. men i längen, så kommer det vara värt det. försök att äta mindre portinoer men ät. det är mycket bättre i längden vettu<3

2008-12-10 @ 19:53:51
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0