Ännu en helg förbi

FAN FÖR LÖRDAGEN!
Det var ju inte lika dåligt som det brukar vara.. fredagen var helt perfekt också så det kändes skönt. Jag behöver faktiskt inte äta mig fet bara för att jag är med min älskling, då om någon gång borde jag vilja stå emot? Jag vill ju att han ska älska min kropp och inte bara ljuga om att han älskar den.. eller så är det så att jag vill kunna tro på hans ord, jag känner inte att jag kan det när fläsket dallrar och hänger och flänger.

Jag köpte ju en kofta i fredags och jag testade den igår... i affären såg den skitsnygg ut på, hemma såg jag bara ut som en fet valross som stod och trampade framför spegeln. Får en jävla ångest när jag bara tänker på det. Varför ska fet "god" mat finnas. Det är ju bara så jävla onyttigt...

(Jag vet att det finns såkallade "nyttiga" fetter och det är inte dom jag pratar om nu, jag pratar om donken, pizza.. osv. skräpmat helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: lis

du är ingen fet valross. även fast du i ditt eget huvud anser att du är tjock. Du ÄR jättefin. <3

2008-11-30 @ 17:58:49
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0