Förlåt

för att jag har varit så inaktiv i allas bloggar och min egna. J har ju varit här det blir lätt så då.. sen ska jag iväg till honom i helgen och då blir det ju lätt så också, kan ju försöka blogga lite. Men vill inte sitta och skylta med den här bloggen hemma hos honom direkt.

Dagen har gått bra, jag syndade lite choklad idag och igår, men jag har i alla fall inte ökat i vikt, känns snarare tvärt om nu. Som att det bara går neråt, gissa om det är skönt? Jag ska väga mig imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: lis

det är klart att du inte vill att din pojkvän ska se vad du skriver, jag menar - inte för att du behöver skämmas, men det verkar inte vara ett accepterat beteende att man vill gå ner i vikt.



men hörru. att du åt choklad gör ingneting. det kan ju vara gott ibland :)

2008-11-20 @ 20:07:21
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: LiMechanique

Går du foto kursen? Är du med i Annas grupp? O:



Skippade nk också. Orkade inte så jag tråkade runt i stan själv istället. Blev en härlig promenad :>

Härligt att det går neråt! Samma här Nästan, nästan kommit ikapp det jag gick upp. As skönt.

Kram

2008-11-20 @ 22:17:13
URL: http://limechanique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0