Hemma igen

Kom nyss hem från J, det blev inte så mycket mat som vi brukar äta men det blev ändå mycket enligt mig. Förhoppningsvis har jag inte gått upp någonting jag ska väga mig imorgon kväll så får vi se, jag vågar i alla fall inte hoppas på att jag har gått ner något. Det är omöjligt.

J gjorde frukost på sängen till mig igår och jag kan verkligen inte säga att jag inte tänker äta då. Det var ju så gulligt gjort av honom. Men det var ändå inte så farligt mycket kalorier tror jag, vill jag inte tro i alla fall. Men nu orkar jag inte tänka på det, jag tänker framåt och idag ska jag vara nyttig!! Försöka motionera lite också, känner mig helt seg i kroppen, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0