Kroppen känns konstig

Usch, jag är helt seg i kroppen. Vet inte vad jag ska göra åt det heller, jag måste ju upp och gå till skolan men jag har ingen ORK.. någon som har något tips om vad man kan göra?

När jag får pengar (25/11) då ska jag nog börja motionsimma, det känns som en bra träning för mig dessutom bränner man ganska mycket kalorier under en timme, om man brukar simma så länge? Jag vet inte riktigt för det var länge sen jag motionsimmade, men jag gillar det i alla fall. Lugnet ni vet! 59 kilo känns låååångt borta. Ge mig styrkan att svälta mig tills dess? Nästa helg ska jag INTE ÄTA NÅGOT ONYTTIGT! klarar jag det får jag köpa jeansen även om jag väger 60, det tycker jag är en bra belöning.

Kommentarer
Postat av: LiMechanique

Fan sinmma är bäst! Lycka till sötnos<3

Det kommer gå bra!

2008-11-17 @ 13:07:37
URL: http://limechanique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0