Morgonvikt: 62 kilo

Konstigt att man kan gå ner av så mycket mat? Det känns som om jag åt som en gris i helgen.. antagligen gjorde jag inte det, det kändes väl bara så efter alla dagar med svält. Det borde jag ha förstått att det skulle kännas så. Eller så är det min våg som lurar mig? Det får vi inte hoppas.

Idag har jag som regel att jag endast får äta knäckebröd med något litet pålägg (inte ost och smör). Och dricka vatten och cola zero såklart, än så länge har planen gått superbra, jag har ätit två knäckemackor till frukost och druckit en halv cola zero. Efter att jag har skrivit klart här tänkte jag gå och hämta ett knäckebröd och ett stort glas vatten, det blir samantha who tittande nu =) Härligt.

Jag vaknade upp och hade ännu mer ont i huvudet än igår, och halsen ska vi inte ens prata om. Jag valde alltså att stanna hemma idag, riktigt skönt om jag får säga det själv. Kan jag inte bara få ta studenten snart så jag slipper det där råtthålet till skola? Hur kan dom ens få kalla sig det..

stay strong<3

Kommentarer
Postat av: lis

nej :( jag är sämst. inte duktig.



du är duktig. <3

2008-11-24 @ 20:24:59
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0