Nej..

..bara för att jag är sjuk förtjänar jag inte mat.
Mat är evil, mat vill göra mig fet. Varför kan inte min familj vara en såndär nyttig familj, som vet hur man ska äta rätt och bra. Min familj har ingen aning om hur man gör det. Mamma lagar alltid onyttig mat, pasta med massa såser. Det är ju god mat såklart, men maten är ond. Jag njuter hellre av en räksallad utan pasta och utan dressing. Sallad, gurka, paprika, lite majs och räkor.. liiite keso på toppen går bra också. Inte oxfilé pasta med den fetaste såsen i världen.

..äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man.
Igår var jag ute och köpte lite behövligheter inför vintern, skor och jackor och sånt. Det innebar att jag vaknade upp ännu sjukare imorse, nu har jag inte varit i skolan på hela veckan. Dåligt samvete? JA, på hög nivå kan jag tala om. Igår kom jag på vad jag ska köpa till J, men sen krossades den idén. Kanske inte.. men jag vet inte hur jag ska lösa det utan att säga till J vad jag ska köpa till honom. Och det tänker jag inte, för då förstörs ju hela överasskningen.


Var starka mina vackra vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0