Om ni bara visste

Om ni bara visste hur jag svälte mig själv på dagarna bara för att se minus på vågen, om ni bara visste att jag dricker cola zero för att klara mig genom dagen utan att ramla ihop. Om ni bara visste hur jag ibland spyr upp maten efter middagen för att jag har en sådan otrolig ångest för vad jag just har stoppat i mig, (one moment on your lips a lifetime on your hips). Om ni bara visste att det ända jag tänkte på var kaloriintag och viktnedgång, om ni bara visste hur jag kollat på vackra smala tjejer varje dag bara för att få motivationen till att fortsätta svälta mig. Om ni bara visste hur jag noga planerar vad jag ska äta och vad jag inte ska äta under dagen.
Om ni bara visste det, hade ni varit så här mot mig då?

Om ni bara visste ens någonting!

Kommentarer
Postat av: lis

jag önskar att det fanns andra snabba sätt att gå ner i vikt. ingen förtjänar att behöva svälta sig <3

2008-11-23 @ 18:28:12
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0