Äta?!

Vaknade för en timme sen, åt nyss en mandarin.. nu vill jag inte äta mer idag eftersom det är så skönt att se minus på vågen och det kommer jag få göra om jag motstår. Men det handlar inte om att motstå idag, jag vet inte hur jag ska kunna slippa undan middag hemma hos Jocke, kanske om jag åker så att jag missar när dom äter middag eller något. Vi får se, jag kanske får skjuts och då kommer jag antagligen efter:) Härligt.

I sommar då ska jag ha den där platta magen, dom där fasta låren och armarna, och en fast snygg rumpa!! Jag vägrar se ut som en strandad val på stranden i sommar igen. Jag mår ju bara dåligt då.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Think Thin

hehe hon är för benig för min smak iaf :) men hey, smaken är som baken som de sägs ;)



Har du provat att bara äta frukt? Funderar på om jag ska göra ett försök 1 vecka och se om det funderar :)

2009-01-09 @ 20:07:29
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0