Fan för att vara sjuk

Jag har inte skrivit dom senaste dagarna på grund av att jag har varit sjuk, jag har feber och grymt ont i halsen/lederna/huvudet.. fryser och svettas om vart annat. HATAR DET! Det betyder också att det inte har gått så jättebra med maten, men iaf under 800 kcal per dag skulle jag tro, det är väl alltid något att hurra över. J brukar hjälpa mig att bli frisk men nästa veckar börjar han en utbildning som han verkligen inte får bli sjuk till, det betyder att jag inte kunde åka till honom idag :( Fy sjutton, hoppas verkligen jag blir frisk tills fredag då han kommer.

Jävla panpizza som slank ner nyss, bara för att liksom.. det är så lätt att göra. Skit! Om Syrran inte hade väkt mig hade jag inte ätit alls. Superjobbigt det kan bli.

Kommentarer
Postat av: lis

krya på dig <3

2009-01-25 @ 11:12:28
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0