JÄVLA ÄCKLIGA SYNDARE

Vilken dålig olydig äcklig syndare jag är, båda igår och idag... tur att man tränar så man inte blir värsta fettot i alla fall.. eller ännu mer fetto än vad jag redan är. JAG MÅSTE NER! Jag vill gå ner i vikt av hela mitt hjärta och jag har inte haft svårt att motstå förut, men nu har jag det, WHY?! Förut körde jag ju på "systemet" ät inget, bara middag (eftersom det blev smidigast så). Ingen märkte något i skolan, alla sket i varför jag inte åt, och här hemma märkte dom inget eftersom jag åt ju middag.. middag som jag själv bestämt såklart (soppa på 30 kcal). Men nu går jag i en ny skola och jag vet att dom jag går med nu kommer bry sig, fråga, undra, BRY SIG! Det känns fint, men ändå så ångestframkallande och jobbigt. Jag får försöka äta så lite som möjligt och sen köpa hem ett lager soppa och goda grönsaker som jag kan äta till middag, inge mer pannkakor med sylt och grädde, fan jag SPYR!

Hoppas ni mår bättre än feta lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0