JÄVLA PASTAHELVETE

Syrran tvingar mamma att göra en supergod pastarätt flera dagar i rad och man blir ju så jäkla sugen, tur att den är uppäten nu då (jag är skithungrig och sugen) så att jag inte hetsar i mig hela jävla skiten. Jag åt i alla fall lite imorse, typ två dl kanske, äckliiiiiiiiiiiiigt.. men gott. Kan inte jag bara avsky mat?

Iaf, middagen vill jag inte ens tänka på eftersom jag är ganska tvungen att äta den när Jocke är här (yes han kommer idag, saknar honom så).. det är grymt jobbigt att tänka på. Dessutom smsade han nyss och frågade om jag var sugen på pizza, det kan aldrig leda till något bra? Tur som det är ska jag träna idag, så jag blir nog av med det mesta jag äter.. men bara inte pasta, pizza och skit.. neeeeej :'( Dessutom har jag sagt till alla (för länge sen) att jag inte gillar salladen på den där jävla pizzerian, vilket var jävligt onödigt av mig. Nu undrar ju alla om jag tar det.

Aja orkar inte spy mer galla!
Puss på er sötnosar, hoppas ni mår så bra som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0