Måndag all over again

Sådär nu är måndagen avklarad... ja skolmässigt då men inte matmässigt, eller den ska vara men man vet aldrig vad som kan hända. Jag försöker verkligen hålla mig från hets men det är så svårt när man får mat upptryckt i fejjan tjugofyra sju. Idag har jag hållit mig till matschemat, förutom ett glas äppeljuice, så det är dagens synd :/ Jag kanske äter en knäckemacka senare men det är bara om det verkligen krisar. Annars har jag iaf lyckats hålla matschemat väldigt bra :) Så under 200 kanske till och  med under 100 kcal har det blivit idag =)

Jag har saknat känslan av att känna mig riktigt duktig så nu är jag igång igen :) Bättre än ever. Låt mig klara detta nu.

Kommentarer
Postat av: Leroy

Det är bra! Fortsätt kämpa gumman<3

2009-01-27 @ 08:51:20
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0