Moreee workout

Ska träna ikväll igen, runt åtta, idag blir det step up ska bli riktigt skönt faktiskt. Träna bort allt jag har ätit idag (2 Mandariner,äpple,grovt bröd med bonjour vitlök och örter.) Åhh, det är så skönt att ha kommit igång med träning igen. Dåligt dock att jag inte kunde motstå den där mackan, bröd = fienden.

Imorgon ska jag försöka äta så lite som möjligt också, men det blir middag hemma hos J så jag är tvungen att äta om jag inte "somnar" och sover genom middagen (det lyckas inte alltid eftersom antingen väcker han mig eller så tar han upp senare).. Dessutom läser han min blogg så nu vet han om mina planer, men jag orkar inte bry mig just nu.. jag vill iaf gå ner tio kg till och just nu koncentrerar jag på under 60!

Puss på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0