Nej nu jävlar

Nu har jag börjat se alla bloggar skriva om bikinis och alla jävla vår och sommarkataloger kommer hem. Nu ska jag ge mitt bästa och klara av dom är 10 kilona innan jag bryter ihop, seriöst för det kommer jag göra om jag fortsätter att äta äta äta... Nu när jag har varit sjuk har jag inte kunnat träna alls för då har jag bara fått ont i halsen. Fyfan.

Matschema för imorgon:
Frukost: Vatten/té
Lunch: Så lite som möjligt/helst sallad.
Middag: Soppa
Övrigt: Läkerol/tuggummi/cola zero (men endast om jag blir sötsugen)

Jag ska bli snygg till sommaren, jag ska inte vara den feta tjejen längre. Fan nu ska jag trivas med mi själv!

Kommentarer
Postat av: Leroy

Du klarar det!! Jag tror på dig<3

2009-01-27 @ 08:43:51
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0