SAY NO!

Än så länge har jag ätit en mandarin och ett äpple, druckit pyttelite vatten.. jag vill inte äta mer, men det är så svårt att hålla sig från synd när man har syndat så länge. Igår åt eller drack jag ingenting onyttigt, vilket var en bra början, idag ska jag inte heller äta riktig mat, frukt, crisp n light och grönsaker är okej.. men ingen pasta,potatis,kött eller fisk. För nu ska jag komma igång igen och för att komma igång måste jag sätta fart, jag måste komma ihåg hur bra jag mådde när kilona rasade. Så idag ska vara en bra dag.

Hur mår ni idag?


Kommentarer
Postat av: Lis

Magen är mycket bättre :) behövde bara träna lite, haha! Hur mår du själv gullet? :)

2009-01-08 @ 14:37:43
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Think Thin

Svår att hitta mat man kan äta utan att gå upp.. Men frukt är bra, och soppa! Det måste jag börja äta mer av :P

2009-01-09 @ 10:35:18
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0