Tisdag då

Ja nu är det tisdag och jag har vikt av lite från planeringar, fan för mig då... Istället för viktväktarlåda käkade jag spagetti och köttbullar - dock inte så mycket så jag tror nog inte det blev mer kalorier än räknat - och till lunch blev det inte bara sallad utan en bit fisk också. Efter skolan var jag och fikade och det blev en chokladbakelse.. är jag fucking dum i huvudet eller? Kommer den hjälpa mig på något vis? Nej..

Imorgon ska jag äta:
Frukost: Inget/en kopp té
Lunch: Så lite som möjligt som vanligt
Middag: Så lite som möjligt (är hos jocke)
Kvällsmat: Knäckemacka

jag brukar inte kunna undvika kvällsmacka där på något mystiskt sätt så det kanske blir så. Vi får se.. hoppas på det bästa ia alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0